امروزه كه در كمتر از يك ساعت اطـلاعات ثبت شده چنـدین برابر می شـود ، موضوع بايگانی و بررسی مجدد اسناد امری بسیارمهم و کلیدیست. یک نرم افزار دندانپزشکی خوب باید در عین سادگی بتواند نیازهای پیچیده مربوط به یک مطـب و کلینیک را به خوبی برآورده سازد. نرم افزار مدیریت مطب و کلینیک دندانپزشکی کلینیک یار در عیـن سادگی و کـاربر پسـند بودن، علاوه بر اینکه کاملترین امکانات جهت رفع نیازهای کاربری مطب و کلینیک های دندانپزشکی را دارا می باشد، بسیار مقرون به صرفه بوده و کمک هی بزرگی را در ارتباط با مدیریت اسناد و پرونده های بیماران و کارکرد پزشکان ارائه میدهد.ساختار نرم افزار بسیار ساده و کاربر پسند طـراحی شده است و برای کار کردن با نـرم افـزار نیازی به داشتن دانش کامـپیوتری خاص نیست، در نـتیجه پزشک ، دستیار و منشی می توانـند به راحـتی با نرم افـزار کار کرده و از مزاياي آن بهره منـد شوند. این نرم افزارمی تواند در كمترين زمان بيشترين بازدهی زمـانی را داشته باشد تا پزشك به راحـتي بتواند به هنگام كار بر روي بيمار، اطلاعات و رونـد كاري خود را تـوسط كامـپيوتر بايگـاني نمايد. اطـلاعاتی (نوشته ، تصویر ، ویدئو و ...) كه توسط كامپيوتر بایگانی و ضبط مي شوند مي توانند نقش مهمی در بررسی مجدد پرونده بیمار و تصمیم صحیح و درست داشته باشند. کلینیک یار دستیار کلینیکی شما خواهد بود و از راحتی کار با این نرم افزار و امکانات مختلف آن لذت خواهید برد.
برخی از خصوصیات این نرم افزار عبارتند از :
تشکیل پرونده بیمار در دو حالت مختلف ( حالت سریع و حالت تکمیلی )
دسترسی سریع به پرونده بیماران با استفاده از موتور جستجوی هوشمند و پیشرفته
ثبت طرح درمان برای بیمار در زمان ها و درمانهای مختلف و قابلیت یادآوری به بیمار و منشی کلینیک
سیستم نوبت دهی هوشمند و پیشرفته تنها با یک کلیک زمان ویزیت را ثبت کنید تا بطور اتوماتیک سیستم برای بیمار پیامک اطلاع رسانی ارسال کند.
قابلیت یادآوری وقت ویزیت به بیمار ؛ قابلیت درج و نشان دادن بیماران در انتظار ویزیت ، ویزیت شده و مراجعه نکرده به منشی و پزشک .
امکان اسکن تصاویر رادیولوژی ( X-Ray ) و امکان ثبت تصاویر بیمار و فایل های مرتبط با هر بیماردر سیستم.
سیستم ثبت ایمپلنت ، ارتودنسی ، ترمیم و اندو با جزئیات برای هر بیمار.
امکان تعریف نامحدود درمان ها و خدمات قابل ارائه در مجموعه کلینیک یا مطب و تعیین نرخ عمومی و تخصصی برای هرکدام از درمان ها.
امکان ثبت هزینه های دریافتی ( هزینه ویزیت ، هزینه سرویس ها و خدمات ارائه شده ، کالاها و ... ) و چاپ قبض صورتحساب بیمار.
امکان ثبت داروهای بیمار و چاپ نسخه از طریق نرم افزار( امکان تعریف نسخه آماده و الگو برای موارد درمانی یک شکل ).
امکان ارسال SMS جهت یادآوری زمانهای مراجعات بعدی به صورت اتوماتیک و سایر اعلانات مورد نیاز سیستم.
امکان تعریف پزشکان ( استفاده نرم افزار توسط چندین پزشک در یک کلینیک ) و قابلیت تعریف درصد و دستمزد درصدی برای هرپزشک.
گزارشگیری از پرونده های بیماران ( گزارشات درمان ، گزارشات پرداخت ، گزارشات مراجعات ، کنسلی و لیست بیماران بدهکار ).
گزارشگیری از خدمات و سرویس های ارائه شده بر اساس تاریخ و بازه زمانی دلخواه.
گزارشگیری عملکرد کلینیک (مالی و آماری) به صورت روزانه ، ماهانه ، سالانه.
سیستم انبارداری هوشمند و کارآمد : ثبت ورود و خروج کالا در انبار یا انبارهای تعریف شده.
مدیریت کاربران نرم افزار و تعیین سطح دسترسی جهت استفاده از بخش های مختلف نرم افزار.
سیستم یادآوری ؛ با ثبت موارد یادآوری در این قسمت دیگر نگران فراموشی امور کلینیک و بیمار نباشید ، در زمان مقرر پیامک یادآوری دریافت می دارید.
دفترچه تلفن هوشمند : با تشکیل پرونده برای هر بیمار دفترچه تلفن سیستم کلینیک یار بطور اتوماتیک شماره تماسهای بیمار مورد نظر را ثبت می نماید.
قابليت شبكه شدن بدون محدوديت تعداد كاربران.
پشتیبان گیری و بازیابی اطلاعات از طریق نرم افزاربطور اتوماتیک و بدون نگرانی از فراموش شدن گرفتن بکآپ.
خدمات پشتیبانی تلفنی 12/24 ساعته در تمامی روزهای هفته برای مشتریان سراسر کشور.
دارای سیستم ارتباط با مشتری جهت برقراری و جلب اعتماد و رضایت مشتریان
12 ماه ضمانت کامل کارکرد نرم افزار.
یک سال به روز رسانی رایگان نرم افزار.
امکان ایجاد تغییرات مورد نیاز در نرم افزار و سفارشی سازی آن.