اقدامات قبل و بعد از انجام ترماژ

بسیاری از افراد از افتادگی پوست در قسمت‌های مختلف صورت و بدن شکایت دارند و هر روزه به دنبال روش‌های زیبایی برای حل این مشکل می‌گردند. یکی از روش‌های تاثیر‌گذار در حل این مشکل روشی به نام ترماژ است. ترماژ یک درمان غیرتهاجمی است که باعث سفت شدن و جوانسازی پوست می‌شود. از مهم‌ ترین دلایل افتادگی پوست و ایجاد چین و چروک  می‌توان به کم شدن کلاژن در لایه‌های پوست اشاره کرد. در این روش بر اثر ایجاد حرارت کلاژن‌سازی تحریک شده و پوست ترمیم می‌شود. می‌توان از این درمان در قسمت‌های مختلف صورت و بدن استفاده کرد. گونه‌های افتاده، غبغب، افتادگی پلک، شکم یا بازو با این روش به خوبی برطرف می‌شوند. این درمان همچنین رنگ صورت را شاداب‌تر و درخشان‌تر می‌کند.

اقدامات لازم قبل از انجام درمان ترماژ
  • باید تمامی محصولات آرایشی یا محصولات مراقبت از پوست کاملا پاک شوند.
  • قبل از انجام درمان نباید پوست برنزه شده باشد.
  • در صورت بارداری یا وجود زخم و عفونت در ناحیه مورد نظر حتما به پزشک اطلاع دهید.
  • حدود یک ساعت قبل از وقت درمان غذای سبکی میل کنید.

اقدامات لازم بعد از انجام درمان ترماژ
  • می توانید تمام فعالیت های روزانه ی خود را بلافاصله بعئد از انجام درمان انجام دهید ولی بهتر است ورزش را از روز بعد انجام بدهید.
  • بعد از درمان به مدت سه روز از نور مستقیم آفتاب بپرهیزید. از کرم ضد آفتاب 50 SPF استفاده کنید و ناحیه ی تحت درمان را با پوشیدن کلاه محافظت نمایید.
  • در صورت داشتن التهاب و درد خفیف از ایبوپروفن و ادویل استفاده نکنید و در صورت نیاز به مسکن از تایلنول استفاده نمایید.
  • در صورتیکه محصولات بهداشتی و آرایشی پوست مورد استفاده فاقد ترکیبات ضد التهابی باشند می توانید خیلی سریع از آن ها استفاده نمایید.
  • در برخی افراد مقداری قرمزی خفیف (مانند آفتاب سوختگی) مشاهده می‌شود. اما این حالت به سرعت از بین می‌رود. بعد از درمان نیازی به مراقبت خاصی نیست.

نرم افزار مدیریت پوست مو زیبایی لیزر کلینیک یار
نرم افزار مدیریت کلینیک پوست مو زیبایی کلینیک یار