• 021-28421706(گویا)
  • 09125228704
  • این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
کارت هوشمند
مزایای استفاده از کارت های هوشمند


امروزه ضرورت شناسایی و جمع آوری خودکار داده ها بدون نیاز به دخالت انسان تبدیل به امری حیاتی شده است؛ صنایع و مشاغل گوناگون از این داده‌های جمع‌آوری شده، جهت هوشمندسازی، افزایش سرعت عملکرد و کاهش خطا در بخش‌های مختلف، استفاده می‌کنند. در پاسخ به این ضرورت، تا کنون فناوری‌های متعددی طراحی و پیاده سازی شده است. یکی از این روش ها استفاده از کارت های هوشمند می باشد. هدف اکثر سیستم‌های شناسایی خودکار، افزایش کارآیی، کاهش خطای ورود اطلاعات و آزادسازی زمان کارکنان برای انجام کارهای مهم‌تر نظیر سرویس‌دهی بهتر به مشتریان است.
کارت هوشمند به کارتی اطلاق می شود که وظیفه آن نگه داری اطلاعات بیمار می باشد. علت اطلاق عبارت هوشمند به این نوع کارتها، وجود چیپ های الکترونیکی در داخل کارت می باشد که وظیفه آنها شناسایی کارت و ذخیره اطلاعات مورد نیاز درون کارتها می باشد. این کارت‌ها ظرفیت جالبی دارند که مهمترین آنها امکان ذخیره سازی اطلاعات و ویرایش اطلاعات روی آنهاست. با تهیه یک دستگاه ریدر برای آنها می توان این اطلاعات را دریافت کرده و امکان تغییر آنها را فراهم ‌آورد.
حالا ما می‌توانیم اطلاعات پرونده الکترونیک بیماران را همانند هر نوع اطلاعات امنیتی دیگری روی این کارت‌ها ذخیره نماییم و در شرایط مختلف از آنها استفاده کنیم. این ویژگی هم برای پزشکان در دسترسی به اطلاعات و امن نگهداشتن آن‌ها مهم است و هم به بیماران کمک می‌کند تا بهتر اطلاعات خود را در اختیار پزشکان قرار دهند.
شما به عنوان یک پزشک یا به عنوان یک کلینیک دندانپزشکی و یا کلینیک زیبایی می توانید از این کارت هوشمند استفاده نموده و با تجهیز مطب و یا کلینیک خود به کارت هوشمند بیمار، مطب خود را هوشمندانه مدیریت نمایید، با انجام این کار دسترسی به پرونده بیمار بسیار سریعتر انجام خواهد شد و سوابق پزشکی وی نیز سریعا در دسترس پزشک و کارکنان مجاز مطب قرار خواهد گرفت.
 
استفاده از کارت هوشمند
 
چرا پزشکان از کارت های هوشمند استفاده می کنند؟

  • شناسایی راحت بیماران و کنترل ساده‌تر آنها
  • استفاده از کارت به عنوان بخشی از باشگاه مشتریان خود
  • قابلیت ثبت مجدد اطلاعات برای شخص دیگر
  • ارتباط بهتر با بیماران و کنترل روند سلامت آنها
  • آسان شدن وقت دهی به بیماران و رزرو وقت
  • در اختیار داشتن اطلاعات بیماران به صورت لحظه‌ای و استفاده از این اطلاعات
  • بالا بودن امنیت اطلاعات بیماران و عدم نگرانی از دست رفتن این اطلاعات
  

با توجه به اینکه کلینیک یار، ارائه دهنده تخصصی نرم افزارهای کلینیک و مطب می باشد، می تواند مطب و کلینیک شما را به بهترین شکل ممکن مجهز به کارت هوشمند سازد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

 

تماس با کلینیک یار
نرم افزار مدیریت کلینیک پوست مو زیبایی لیزر کلینیک یار
نرم افزار مدیریت کلینیک و مطب دندانپزشکی کلینیک یار