• 021-28421706(گویا)
  • 09125228704
  • این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
نظرسنجی (هپی کال)
نظرسنجی (هپی کال)
 
هپی کال (Happy Call) همان تماس تلفنی و یا نظرسنجی بعد از مراجعه مشتری است و هدف اصلی آن دادن حس احترام  ارزش فائل بودن برای مراجعه کننده است، در این تماس ضمن قدر دانی از مراجعه مشتری، از مشتری در مورد قیمت، کیفیت و نوع برخورد پرسنل نظرسنجی می شود. در اين هنگام است که مراکز با انجام هپی کال، می توانند به يکی از اهداف خود که شناسايی مراجعه کنندگان ناراضی پنهان است، دست يابند. اصولا در روند پياده سازی هپی کال، سوالات مشخص می باشند و فقط بسته به نوع خدمات انجام شده، اين سوالات مشخص از مشتری پرسيده و نتايج در سيستم ثبت و ضبط می گردد.
ارائه‌دهندگان خدمات سلامت در قالب مراکز درمانی و سایر مراکز مشابه، به‌ویژه در حوزه خصوصی، همواره تلاش می‌کنند خدمات مطلوبی برای مراجعان و بیماران فراهم کنند، اما نتایج تحقیقات مختلف در دنیا نشان می‌دهد از دید مراجعه کنندگان چنین نیست. امروزه خدماتی که در مراکز درمانی به بیماران ارائه می گردد کم از مراکز گردشگری و هتل های چند ستاره نمی باشد. انتظارات مراجعه کنندگان نسبت به گذشته بالاتر رفته و مراکز برای حفظ بقای خود در بازار رقابتی نیازمند کسب رضایت مراجعه کنندگان خود می باشند. در بازار رقابتی امروز که مراجعه کننده می‎ تواند به راحتی پزشک یا کلینیک خود را تغییر دهد، پاسخگویی سریع به درخواست ‎ها و نیازهای مراجعه کننده از ضرورت‎ های بی چون و چرای یک پزشک یا مرکز درمانی موفق است.
 
نظرسنجی (هپی کال)

نمی‌توان کلمه‌ای پیدا کرد که بتواند به معنای واقعی تاثیر نظرسنجی و  بازخورد گرفتن از مراجعه کنندگان را در کار شما نشان دهد. کوتاه می‌توان گفت که نظرسنجی از مشتریان می‌تواند یک کسب‌وکار را از عرش به فرش برساند و نظرسنجی بهترین امکان برای ارائه خدمات بهتر است. شما به مرور و با توجه به نظرات و نگاه مخاطبان به خدماتتان می‌توانید نقاط قوت و ضعف کار خود را پیدا کنید. در واقع، هدف، رضایت مشتری است!! این جمله را حتما شنیده‌اید. واقعیت این است که "رضایت بیمار" همان احساسی مطلوبی است که بیمار را تشویق  می کند تا باز هم به شما مراجعه نماید. اما چطور رضایت مشتری جلب می‌شود؟ برای جمع آوری کارآمد اطلاعات، مراکز می‌بایست از یک سامانه نظرسنجی آنلاین حرفه‌ای و کارا استفاده کنند. نظرسنجی (هپی کال) به این گونه مراکز کمک می کند تا با برقراری یک ارتباط مستمر بین مدیران ارشد و مراجعه کنندگان، نقاط ضعف و قوت را نمایان کنند. حداقل یکبار در هر فصل، ماهی یکبار در حالت اید‌ه‌آل، باید نتایج جمع‌آوری‌شده حاصل از نظرسنجی بیمار و مراجعان مرور شود. در تیمی که نتایج را مرور می‌کند، حتما باید افرادی به جز تیم مدیریتی و مسئولان مستقیم حضور داشته باشند، تا با نگاهی انتقادی به فرایند موجود براساس بازخورد ارائه‌شده بنگرند و به دنبال دفاع از عملکرد و رویه جاری نباشند و نهایتا باید بهبودها براساس اولویت برنامه‌ریزی شود.

 
هپی کال (نظرسنجی)
مزایای برگزاری نظرسنجی در مراکز درمانی

- معدل گیری از متغیر های کیفیت سنجی خدمات ارائه شده در مرکز
- ارزیابی نحوه برخورد پزشکان، دستیاران و پرسنل
- بررسی میزان رضایت مراجعه کنندگان از خدمات ارائه شده
- بررسی میزان نظافت اتاق، سرویس و ...
- دریافت انتقادات و پیشنهادات
 
نرم افزار مدیریت کلینیک پوست مو زیبایی لیزر کلینیک یار
نرم افزار مدیریت کلینیک و مطب دندانپزشکی کلینیک یار