![نظرسنجی (هپی کال)](/images/2021/06/14/naz1.jpg)
![نظرسنجی (هپی کال)](/images/2021/06/14/naz3.jpg)
نمیتوان کلمهای پیدا کرد که بتواند به معنای واقعی تاثیر نظرسنجی و بازخورد گرفتن از مراجعه کنندگان را در کار شما نشان دهد. کوتاه میتوان گفت که نظرسنجی از مشتریان میتواند یک کسبوکار را از عرش به فرش برساند و نظرسنجی بهترین امکان برای ارائه خدمات بهتر است. شما به مرور و با توجه به نظرات و نگاه مخاطبان به خدماتتان میتوانید نقاط قوت و ضعف کار خود را پیدا کنید. در واقع، هدف، رضایت مشتری است!! این جمله را حتما شنیدهاید. واقعیت این است که "رضایت بیمار" همان احساسی مطلوبی است که بیمار را تشویق می کند تا باز هم به شما مراجعه نماید. اما چطور رضایت مشتری جلب میشود؟ برای جمع آوری کارآمد اطلاعات، مراکز میبایست از یک سامانه نظرسنجی آنلاین حرفهای و کارا استفاده کنند. نظرسنجی (هپی کال) به این گونه مراکز کمک می کند تا با برقراری یک ارتباط مستمر بین مدیران ارشد و مراجعه کنندگان، نقاط ضعف و قوت را نمایان کنند. حداقل یکبار در هر فصل، ماهی یکبار در حالت ایدهآل، باید نتایج جمعآوریشده حاصل از نظرسنجی بیمار و مراجعان مرور شود. در تیمی که نتایج را مرور میکند، حتما باید افرادی به جز تیم مدیریتی و مسئولان مستقیم حضور داشته باشند، تا با نگاهی انتقادی به فرایند موجود براساس بازخورد ارائهشده بنگرند و به دنبال دفاع از عملکرد و رویه جاری نباشند و نهایتا باید بهبودها براساس اولویت برنامهریزی شود.
![هپی کال (نظرسنجی)](/images/2021/06/14/naz2.jpg)