• 021-28421706(گویا)
  • 09125228704
  • این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
کالر آیدی و فواید استفاده از آن

کالر آیدی و فواید استفاده از آن


ارتباط با دیگران، هم برای افراد و هم در مراودات کاری و تجاری، یکی از اصول گریزناپذیر برای زندگی در دنیای امروزی، به شمار می‌رود. با وجود آنکه اینترنت سهم بزرگی در ارتباطات دارد، اما نمی‌توان از نقش تلفن نیزغافل شد. یکی از تکنولوژی های پیشرفته در این زمینه کالر آیدی است. این تکنولوژی دروازه ورود به ارتباطات پیشرفته را برای هر کسی باز می‌کند. افزونه کالر آیدی، افزونه ای است جهت کنترل تماس های تلفنی با مشتریان مجموعه و کلینیک.
با استفاده از این افزونه، در زمان تماس مشتری و قبل از پاسخگویی، مشخصات شخص تماس گیرنده (نام، نام خانوادگی، شماره تلفن و گرید مشتری در صورت ثبت شدن در نرم افزار مدیریت کلینیک و مطب) نمایش داده می شود تا بتوان با خوش آمد گویی و ذکر نام مشتری، ارتباط قوی تری با وی ایجاد نموده و خدمات مناسب تری به او ارائه کرد. در واقع شما پیش از آنکه گوشی را بردارید، می‌دانید که با کدام مشتری در ارتباط خواهید بود، این امر رسیدگی به امور مشتری را به شکل بهتری ممکن می‌سازد. در واقع شما بعد از برداشتن گوشی با یک ارتباط کلامی قوی و ذکر نام مشتری او را به راحتی جذب کرده و  نشان می‌دهید که برای شنیدن صدا و ارتباط با او مشتاق هستید.
این موضوع در طولانی مدت باعث وفاداری و حس تعلق مشتری به مجموعه و کلینیک شما خواهد شد. در دنیای امروزی، وفاداری مشتری یکی از فاکتورهای مهم برای سودآوری و تبلیغات دهان به دهان است. وقتی با استفاده از این افزونه به مشتری ثابت شود که برای هویت مستقل وی احترام قائل هستید و به جای دقایقی مکث برای به یادآوردن وی، بلافاصله بعد از برقراری تماس وی را با هویت خود او صدا می‌زنید، باعث جذب وی خواهد شد. همچنین خود این فرد در صورت رضایت از ارتباط با مجموعه شما، در کنار حس تعلق، به صورت رایگان شما را به دیگران معرفی خواهد کرد. این امر به معنای جذب مشتریان بیشتر و در نتیجه سودآوری بیشتر است؛ بدون آنکه هزینه گزاف برای تبلیغات و استفاده از سیستم‌های پیچیده صرف کرده باشید. بدون شک اگر خود شما با یک مجموعه که مشتری دائم آن هستید مدام در تماس باشید، اما هربار پاسخگو برای با یاد آوردن شما مکث طولانی کند، کمی دلخور می‌شوید. مشتری شما نیز در قبال شما همین حس را دارد. در صورتی که با استفاده از افزونه کالر آیدی کلینیک یار، اپراتور به محض برداشتن تلفن با یک پیام پر انرژی و ذکر نام مشتری، راه را برای ارتباط موثر با مشتری هموار می‌کند.

کالر آیدی و فواید استفاده از آن

در اصل، می‌توان کالر آیدی مدرن را به شکل تجهیزاتی سخت افزاری و نرم‌افزاری تهیه کرد و بر روی سیستم‌های مدیریتی کلینیک و مطب پیاده کرد. مجموعه نرم افزاری کلینیک یار برای خرید بهینه و استفاده از افزونه کالر آیدیدر کنار شماست.  با نصب این افزونه بر روی نرم افزار مدیریت کلینیک و مطب کلینیک یارخود، شکلی نو به مدیریت کسب و کار خود ببخشید.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر و همچنین قیمت دستگاه کالرآیدی با ما تماس بگیرید.

تلفن تماس : 02128421706

نرم افزار مدیریت کلینیک و مطب دندانپزشکی کلینیک یار
نرم افزار مدیریت کلینیک پوست مو زیبایی لیزر کلینیک یار