• 021-28421706(گویا)
  • 09125228704
  • این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

مزايای سیستم ارسال پيامک در کلينيک ها و مطب ها

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال
 
مزايای ارسال پيامک، نرم افزار پوست زیبایی لیزر کلینیک یار
چرا ارسال پيامک برای بيماران و مشتريان ما ضروری و لازم می باشد؟
 
با گسترش اطلاع رسانی و نیاز به ارتباط سریع، امروزه پیام کوتاه جایگاه ویژه ای در بین تمامی مشاغل دارد، بنابراين با توجه به افزایش تقاضا و رقابت شدید در تمامی اصناف و مشاغل گوناگون اعم از پزشکی، کلينيک ها، مطب ها و... لزوم استفاده از اطلاع رسانی دقیق و جامع و همینطور مقرون به صرفه، یکی از نیازهای اساسی هر مدیر و پزشک موفق خواهد بود. راهکارهای ارتباطی میان بیمار و پزشک در نخستين نگاه سبب ایجاد رابطه صمیمانه و در نتیجه همکاری بسیار بالاتر بیمار با پزشک می گردد و پیامک یکی از راه های بسیار موثر ارتباط پزشک با بیماران می باشد.
اگر شما مدیر یک کلينيک، مرکز دندانپزشکی یا درمانگاه هستید، سامانه پیامکی می تواند به شما کمک کند که از طریق ارسال پیامک، با مخاطبان خودتان ارتباط برقرار کنید. سامانه پیامکی برای مراکز زیبایی، دندانپزشکی، چشم پزشکی، فیزیوتراپی، دامپزشکی، توانبخشی، اپتیک و داروخانه معجزه می‌کند.
مزایای ارسال پیامک، نرم افزار مدیریت کلینیک پوست مو زیبایی لیزر
مزايای سیستم ارسال پيامک در کلينيک ها و مطب ها

در بيشتر کلينيک ها و مطب‌ها چند روز مانده به نوبت بیمار، با او تماس می گيرند و نوبت ويزيت او را یادآوری می‌کنند. اما شما می‌توانید به‌راحتی و با ارسال پيامک این کار را انجام دهید. با استفاده از سیستم نوبت‌دهی نرم افزارها، امکان ارسال پیامک و يادآوری نوبت از اين طريق، وجود دارد.

شما می‌توانید با استفاده از پنل ارسال پيامک با بیمار خودتان در ارتباط باشید و نکات پزشکی و مراقبت های لازم در زمينه ی مرتبط با درمانش را به او یادآوری کنید. اینگونه بیمار متوجه می‌شود که نگران سلامتی او هستید. بیمار تحت درمان به توجه پزشک یا ارائه‌دهنده خدمات پزشکی خود نیاز دارد.

زمانی که مراحل درمان بیمار به پایان رسید، می توانيد با ارسال یک پیامک ساده برای او آرزوی سلامتی کنید. شاید ساده به نظر برسد، اما تاثیر فوق‌العاده‌ای در روحیه بیمار و وجهه کاری شما دارد.

همچنین ارسال یک پیامک ساده در ایام خاص (اعیاد، روزتولد و ....)، می‌تواند روحیۀ بیمارانتان را تازه کند.

ارسال نکات ساده آموزشی درباره سلامتی و پیشگیری از بیماری‌ها، باعث می‌شود تا همیشه در یاد بیمارانتان ماندگار شوید.

تمام این کارها می تواند بسیار تاثیرگذار باشد.

يکي از بهترين گزینه های نرم افزاری در زمينه مديريت کلينيک، نرم افزارهای کلينيکی کلينيک يار می باشند. نرم افزار مديريت کلينيک پوست، مو، زيبايی و ليزر کلينيک يار، نرم افزار مديريت کلينيک و مطب دندانپزشکی کلينيک يار و همچنين ديگر نرم افزارهای کلينيک يار همگی متصل به يک پنل حرفه ای ارسال پيامک می باشند و شما می توانيد از درون نرم افزار به راحتی و سادگی برای بيماران و مشتريان خود هر نوع پيامکی مورد نياز در کلينيک ها را ارسال نماييد.

 
نرم افزار مدیریت پوست مو زیبایی لیزر کلینیک یار